יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

הכל בדולר!

לפני מספר שבועות, מי סופר כמה…הרי ממילא אני מאחרת בדד ליין :) התקיימה החלפת תיק בדולר בקומונה פרידה ונומה. התבקשנו לקחת תיק בדולר, הפשוט הזה, שקונים בכל חנות יצירה (ועולה שישה ש”ח שזה כמעט שני דולר חחח) ולהפוך אותו למשהו נחמד ואטרקטיבי.

הפרטנרית שהוגרלה לי היא אותה פרטנרית מהחלפת הרקמה שרק לפני כשבועיים פרסמתי. ולכן חשבתי שאולי הפעם אצ’פר חבר אחר במשפחה, או יותר נכון חברה קטנה ומתוקה, הבת שלה.

הכנתי לבתה של הפרטנרית שלי תיק ספריה חמוד ומשודרג. תפרתי לו ביטנה בכדי שיהיה יותר חזק, הוספתי כיס טלאים קידמי ומתוק להפליא עשוי מבדים של חתול תעלול, עטפתי יפה ושלחתי אותו לדרכו. לצערי בינתיים הוא נתקע (בבית טוב, אל דאגה) והקטנה תקבל אותו רק שבוע הבא. אבל אני כבר לא יכולה להתאפק יותר, וממילא היא יודעת שהוא ממני, אז החלטתי להיות ילדה רעה ולגלות לה איך הוא נראה.

גלי מותק, מקווה שהקטנטונת שלך תאהב, תהנה ותבלה. מה שבטוח, אצלי מאד אהבו! הגדולים שלי גילו סימני קינאה מתקדמים לעובדה שהכנתי תיק ספרייה שלא להם ואתמול בערב התישבתי סופסופ להכין שניים גם להם.

 

 

תראו אותם משוויצים היום בדרך לספריה:

בסופ”ש הקרוב פוסט שוויץ רציני של מתנות יום ההולדת שלי (ביום הולדת מותר להשוויץ, נכון?), ובכדי לאזן את השוויץ יעלה במקביל מבצע הנחות ענקי בחנות של באטסי – אבל כל זה במוצאי שבת הקרובה.

המשך שבוע נפלא.

אילאיל

23 תגובות:

  1. מקסים.
    הבדים של חתול תעלול מדהימים והקטנים שלך נראים בול מתאימים לספריה ולתעלולים - מתוקים אמיתיים.

    השבמחק
  2. איזה חמודים הם עם התיקים!
    כל הכבוד שתפרת להם, בטוחה שהם שמחו מאוד.

    התיקים מקסימים ביותר!
    ואיך אני מחכה כבר שאלון יהיה מספיק גדול בשביל לעשות טיול לספרייה!

    השבמחק
  3. השדרוג נפלא!!!!!!! אוהבת מאוד את מה שיצא!

    השבמחק
  4. אני אוהבת את דר' סוס מאז שאני זוכרת את עצמי קוראת! זה מקסים.

    השבמחק
  5. אילאיל23.12.2010, 8:31

    לילך - אכן הבדים נפלאים, והקטנים שלי הם סופר תעלוליים :)
    הגר - כבר בגיל שנתיים נראה לי שהוא יוכל ללכת לספרייה, והתיק יהיה מתנה מדודה אילאיל :)
    ליאת - תודה מותק!
    זיקוקית - היית מאמינה שעד שילדיי גילו לי את ד"ר סוס לא קראתי אף ספר שלו? לא ייאמן לבושה!

    השבמחק
  6. איזה כיף לי!!! (או יותר נכון לה :-)) או בעצם... יותר נכון לו (את מרשה לי לתת לו, נכון? כי הוא פשוט מת על החתול תעלול...)
    ותודה על ה"פרומו", הסקרנות כבר אכלה אותי :-))

    השבמחק
  7. מקסים!
    אני בטוחה שתאהב!

    השבמחק
  8. מקסים! גם אני הייתי במתח אחרי שלא רצית לחרב את האריזה היפהפיה... יצא יופי, הבדים יפהפיים וגם מלאכת הטלאים, והנקודות של הבטנה שהוספת משתקפות מתוך הבד הלבן והוא נראה מנוקד בעצמו!

    השבמחק
  9. אילאיל23.12.2010, 9:18

    גליש מותק - ברור שאני מרשה, חחח. מי שיקבל שיהנה ויכייף! מקסימום תצטרכי, כמוני להכין עוד אחד (או שניים חחח)
    יעל - כן, גם אני כבר לא יכולתי יותר עם דחיית הסיפוקים הזו, אני ממש גרועה!
    זהבית - תודה!!

    השבמחק
  10. אנונימי23.12.2010, 9:21

    תשמעי- הם שניהם נראים חתולונים תעלולים בעצמם!!!
    אןי על ד"ר סוס
    הילה

    השבמחק
  11. איזה יופי. אפשר לתפור שלישי, נראה לי שרותם יכול להיכנס כולו פנימה(:

    השבמחק
  12. די, איזה מקסים, את בטוחה שזה תיק בדולר? השידרוג שלו מהמם.
    הקטנים עם ספרי הספריה מתוקים להפליא, לא ברור לי למה רותם לא הולך עם תיק לספריה....

    השבמחק
  13. אילאיל23.12.2010, 11:24

    הילה - אין ספק שהם בעצמם חתולים תעלוליים עד מאד!
    דפי - אבל הוא עלה חצי קילו :)
    מקופלת - זה רק בגלל שהוא עדיין לא הולך, זה לא קשור לעובדה שהוא כבר קורה ופותר משוואות סבוכות :)

    השבמחק
  14. וואוו איזה נוסטלגיה של ד"ר סוס!!
    עשית לתיק שדרוג רציני ויצא לך מהמם :)

    השבמחק
  15. איזה מקסימים הם! כמכ כיף לראות ילדים שמחים בדרך לספריה. לצערי מעט מידי ילדים מבלים בספריה בימינו.
    התיקים יצאו נפלא, כל השלושה.תשמרי לך מהבד בצד שיהיה גם לרותם. או-טו-טו יתחילו מלחמות היהודים :-) זה מגיע הרבה יותר מוקדם משמצפים.
    עבודת הטלאים מושלמת!

    נשיקות

    השבמחק
  16. קודם כל - כל הכבוד שתפרת עוד שני תיקים! זה נראה לי הצד הכי טוב בהחלפות :-)
    אהבתי מאוד את הבדים של ד"ר סוס, והבטנה משדרגת כל כך!

    ועכשיו אני סקרנית נורא, כי הכי הכי כיף לראות מתנות יומולדת, במיוחד אם הם יצירתיות...

    השבמחק
  17. מדליק ביותר
    איזה כיף
    ואיזה יופי של צילום של הבנים
    כל הכבוד

    השבמחק
  18. אילאיל23.12.2010, 16:06

    little wheel- תודה רבה!
    שרון- נו, למה לדעתך אני עושה עכשיו הזמנה ליארדים שלמים?! תודה מותק!
    דפנלולה- תודה, ובקרוב, בקרוב...
    נילי- תודה מותק!

    השבמחק
  19. תיק הדולר יצא מליון דולר!
    שידרוג מקסים וכל כך מתאים
    והילדוד'ס שלך מקסימים ורואים את הזיק התעלולי שלהם בעיניים!!!

    השבמחק
  20. הבדים יפהפיים, וגם התיק שיצרת מהם!

    השבמחק
  21. פיית צרציפן24.12.2010, 1:17

    תיק סיפריה יפהפה
    אין ילד שלא יאהב אותו
    בעצם גם מבוגרים ....
    אני למשל...
    שילוב בדים מקסים

    השבמחק
  22. אילאיל זה פשוט מעלף! הדוגמנים מקסימים זה ברור!
    גם הבדים של חתול תעלול מתאימים בול וזה כל כך חמוד! עכשיו אני אאלץ להזמין את הבדים האלו גם הם כ"כ חמודים.....

    השבמחק
  23. אילאיל24.12.2010, 17:00

    תודה בנות!
    תהל - כשאין ברירה אז אין ברירה :)

    השבמחק