יום שישי, 14 באוגוסט 2009

משפחת ארנבונים ליובל

לפני כמה שבועות קיבלתי מחברה גיזרה מתוקה להפליא להכנת ארנבונים מלבד. ממש ממש התחשק לי להכין אותם, אבל כל הבלאגן סביב המעבר קצת השכיח ממני את הנושא.

לפני כשבוע, בעוד רוב הסטודיו עדיין ארוז, רציתי לקפוץ לבקר את הגר, שילדה ממש לא מזמן (את אלון הקטן והמתוקי להפליא), כמובן שלא התכוונתי לבוא בידיים ריקות, אבל רק המחשבה להתחיל לפתוח ארגזים…..בקיצור, הפתרון המושלם היה להכין להגר (אמממ, סליחה, לאלון כמובן חחחח) ארנבונים מתוקים. את הארנבון שהכנתי להגר לא הספקתי לצלם, גם את הארנבון שקיבל כמה ימים לאחר מכן אורי (תינוק מתוק מתוק של חברה שלי) לא הספקתי לצלם, אבל הנה ההזדמנות הגיעה.

היום אנחנו נוסעים לחברה שלי לחגוג את יום הולדתו השנה של יובל. מכיוון שחברתי ומשפחתה אמורים לנסוע לקראת נובמבר לתקופה ארוכה לארה"ב ללימודי הפוסט דוקטורט של בעלה, רציתי להכין ליובל מתנה מתנה קלה וקטנה שלא תכביד מדי על המזוודות. חשבתי בתחילה להכין ליובל מיני אלבום נחמד, אבל לא היו לי מספיק תמונות שלו, וגם מיותר לציין שעדיין (שבועיים בסך הכל לאחר הפריקה) אני עדיין לא ממש יודעת איפה כל חומרי היצירה שלי (בראש ובראשונה הדבקים שלי, איפה לכל הרוחות דחפתי אותם??????)

ההחלטה נפלה על משפחת ארנבונים מתוקה, הם גם מתוקים, גם קלים, וגם לא צריך ממש פינת יצירה להכינם. בקיצור…..כמה דיבורים בלי תמונות?!

ארנבוני לבד

בגזרה המקורית אין לארנבונים האלה  עיניים וזנבות, אבל נראה לי שהשבוע אני אנסה להכין כאלה עם שדרוגים קלים ושיפורים קלים – מבטיחה להראות תוצאות.

ארנבוני לבד

ארנבוני לבד

כל המשפוחה נכנסה לתוך הסלסלה המקסימה הזו אשר נקשרה בסרט תכלת ותוגש היום לבעל השמחה.

ארנבוני לבד

מזל טוב יובלי!

9 תגובות:

  1. אנונימי14.8.2009, 15:29

    הם מטריפים, ובמציאות עוד יותר
    את מעבירה שיעורים מזורזים????
    נילי

    השבמחק
  2. אילאיל14.8.2009, 15:59

    נכון שבמציאות הם יותר מגניבים?
    מוזר...
    בתמונה הם יצאו קצת כמו חייזרים קטנים :)

    השבמחק
  3. אנונימי14.8.2009, 16:59

    ארנבים מתוקים. אפשר אולי גזרה?

    השבמחק
  4. איזה מתוקים!!! אהבתי ששמת אותם בסלסלה. ממש גזרה מגניבה! מחכה לראות את הארנבונים המשודרגים...

    השבמחק
  5. אנונימי15.8.2009, 23:13

    הם מתוקים! והצבעים שלהם מקסימים!!
    ו...
    ממש לא נעים לי עם כל עניין ההחלפה הזאת שיצאה בדיוק כשאת עוברת דירה והדברים עדיין בארגזים... אם יהיה לך יותר נוח אם אני אבקש משהו אחר או שאת מעדיפה שנדחה אותה עוד קצת או משהו כזה, זה יהיה 100% בסדר מבחינתי.. אני ממש לא רוצה שזה יעשה לך בלאגנים או משהו כזה! אז תרגישי חופשי לבקש 'הקלות', אוקיי? :)

    אפרת


    דרך אגב, את יודעת שכפר הס הוא לא רחוק ממני? ;)

    השבמחק
  6. אילאיל16.8.2009, 7:55

    איזנ מצחיקולה את אפרת. מה פתאום לא נעים?!
    פשוט דוחים קצת וזהו, השבוע אני יושבת לסיים החלפה קודמת לשלנו, ושבוע הבא אני נגשת לאלבום שלך. דווקא מדגדג לי באצבעות להתחיל ליצור, ואין כמו החלפות והתחייבויות בכדי להושיב את עצמי ליצירה סופסופ.

    וכן, אני יודעת, את בנתניה, נכון?

    השבמחק
  7. הארנבונים שלי (טוב, של אלון) עומדים להם בגאווה על שידת ההחתלה, ואני מסתכלת עליהם לפחות 8-10 פעמים ביום :-))
    מתוקים מתוקים!

    השבמחק
  8. אנונימי18.8.2009, 1:57

    יופי! אני שמחה לשמוע :) :) :)
    אפרת

    השבמחק
  9. איזה מקסימים!!! יש סיכוי לקבל סדנא מצולמת ?
    איילת

    השבמחק