יום ראשון, 17 במאי 2009

משחקת בבובות

שקלתי רבות עם לעלות את הפוסט הזה, בסה"כ בחודשים האחרונים לכתיבת הבלוג הצלחתי למתג את עצמי כבחורה רצינית, אחראית, יוצרת, מורה ואם בישראל (ותודה להוריי שהביאוני עד הלום), והנה במחי פוסט אני שוברת את כל המוסכמות ומגלה את סודותיי האפלים ביותר. אני, אילאיל זיו, אמא לשנים נשואה באושר (ובלי עושר לצערי) משחקת בבובות. זהו, אמרתי, גיליתי, חשפתי. יאללה, נעבור לפוסט!

לפני כשבועיים פרסמה עלמה 7 בבלוג שלה פוסט מדהים על בובות הבליית'. זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בבובות האלו. למעשה את הכרותי הראשונה עם הבובה בכלל ערכתי בעקיפין, לפני כחמש שנים בחנות ספרים בלונדון, בתור סטודנטית לצילום נדלקתי לחלוטין על ספרון קטנטן ומקסים שתיעד בובות (שאז עדיין לא ידעתי מי הן או מה הן) בפוזות וסיטואציות משעשעות. לא היה לי שמץ של מושג שקניתי את הספר האגדי "THIS IS BLYTHE" של הצלמת ג`ינה גאראן, אשר היא בעצם האחראית לטירוף הבליית'. במהלך השנים האחרונות התודעתי לבובה בשיטוטיי האינסופיים ברחבי פליקר, ולפני כשנתיים וחצי, בעת ביקור בניו יורק אפילו שקלתי לקנות אחת, אבל ויתרתי (ממש לא זוכרת מאיזו סיבה). בקיצור, בליית' ואני מסתובבת כבר שנים באותם מעגלים חברתיים, אבל הקליק לא נוצר, כאמור עד לפני שבועיים! טאדדם! אז כן, אני מאשימה את עלמה 7 בצורה בלעדית לטירוף שנפל עלי (היא מודעת להאשמות האלו, אין מקום לדאגה), כי מיד למחרת הפוסט שלה, פתחתי במתקפה חזיתית ישירה וקולעת למטרה, שכללה אינספור מסרים, שאלות והתלבטויות (וזה המקום להודות לעלמה7 על סבלנות אין קץ – נשיקות חברתי לשיגעון). כעבור פחות מ-24 שעות שוגרה לדרכה לארץ הקודש בליית מקורית, חדשה ודנדשה היישר מטייוואן!

משוגעת? בהחלט! אבל עם קבלות! (ותאמינו לי לפי המחיר של הבובה והמיסים ששחטו אותי בארץ, מדובר על הרבה קבלות!!!!!).

הבובה, המכונה בימים אלה פשוט בליית' מחוסר זמן למצוא לה שם מתאים, היא יפיפייה מדהימה בעלת שיער ארוך וחלק בשני גוונים של סגול מיוחד להפליא (ואני לא חובבת סגול). המינוס היחידי שלה, כרגע בכל אופן, הוא הבגד בלט הדי מגעיל שהיא הגיעה איתו (היא אמורה להיות יענו בלרינה, אבל מהר מאד נראה לי שאמצא לה ייעוד אחר). כרגע השאיפה הראשונה והעיקרית שלי היא לארגן למתוקונת שלי מלתחה ראויה, ובתור אחת שבקושי יודעת להשחיל חוט במחט אשמח מאד לעזרתכן, קוראות בלוג מוכשרות ויקרות שלי. אם יש מישהי שמתחשק לה לעשות איתי החלפות פרטיות תמורת בגדי בליית (עבודת יד) פליז פליז תרגישו הכי כייף בעולם לשלוח לי מייל, אשמח להחליף בגדים תמורת חומרים או תמורת עבודות יד שלי.

וכיאה לתוספת החדשה למשפחה הכנתי לה מיני בוק, בינתיים מיני בוק סמלי, שוב, קצת מבאסת אותי התלבושת הטיפשית שלה, אז לא ממש היה לי חשק לצלם יותר מדי, אבל זה רק להתרשמות ראשונית.

P1240169 

בליית'

בלית'

17 תגובות:

  1. אכן בובה הורסת ותלבושת מבאסת
    אבל זה הזמן להתחיל ליין של בגדי בובות ....
    תהני לך
    אורלי
    my blog

    השבמחק
  2. אדיר! תתחדשי!
    מחכה לראות איזה תלבושות תשיגי / תכיני לה! ובתור זה שאת צלמת נורא מוכשרת אשמח לראות כאן מדי פעם תמונות מגניבות של בליית' שלך... ובכלל אני חושבת שזה ממש מדליק כל הסיפור הזה!
    תהני :)

    השבמחק
  3. שכחת לכתוב מידות חחחח :-D

    ודרך אגב, אם את מאבדת אותי בתור מנוייה זה פשוט כי עברת ל GOOGLE READER שלי...

    נשיקות, תהני מהבובה... לפחות זה ממש לא מעניין אותי (מזל! עוד תחביב אחד ובעלי מתאבד אני חושבת חחחחחחחח :-D)

    השבמחק
  4. איך נפלו גיבורים :-) בסוף עוד תלמדי לתפור בגדים! תראי מה מצאתי בפליקר: http://www.flickr.com/groups/sewing_for_blythe/pool/page2/
    יש שם כמה גזרות :-)
    תתחדשי!

    השבמחק
  5. אילאיל17.5.2009, 17:09

    אל תצחקי, אני ממש רצינית חחחח
    אם יש מישהי שמוכנה לתפור לי דמלה או שתיים אני אהיה מלכת העולם, וכמובן תמורה נאה מובטחת!
    וכן, ראיתי שאיבדתי אותך, שקלתי לשקוע בדיכאון עמוק, מזל שהודעת לי שעברת לגוגל רידר.
    נשיקות

    נ.ב
    גם אני בגוגל רידר, לא יכולה לסבול שמציפים לי את המייל עם עידכוני פוסטים חחחחח

    השבמחק
  6. אילאיל17.5.2009, 17:11

    זיקוקה, את מלכה!

    השבמחק
  7. יא, איזה כיף לך, לפני מלא זמן התוודעתי לבובות הבליית (לא הבנתי מה זאת הבובה הזאת שכל העולם ואחותו מצלמים, אבל ישר התאהבתי).
    מחכה לראות איך את מלבישה אותה. השיער והעיניים נורא מתאימים לצבעוניות שלך

    השבמחק
  8. אנונימי17.5.2009, 23:38

    וואו, היא מדהימה! יפהפיה! מקסימה! אהבתי במיוחד את התמונה הראשונה, היא כל כך דרמטית :).
    כבר אמרתי שאני רוצה כזאת? :)
    פפונה.

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  10. אישה בוגרת שמשחקת בבובות? מזעזע! מחריד! בזיון! (אלא אם כן היא משחקת בבובות שאני עושה, ואז זה נפלא, יצירתי וקסום :-)

    לכי על זה, מה שעושה לך טוב בלב שווה כל מחיר, שלא לדבר על ורודת שיער יפה שכזאת.

    השבמחק
  11. אה, אז ככה קוראים לה! (חייבת להתעדכן בבלוג של עלמה7... לא היה לי זמן)
    אין ספק שהיא הורסת למדי. גם אני רואה אותה בפליקר כבר הרבה זמן ותוהה...
    מגניב!

    נ.ב.
    מרימה את הכפפה...אני מוכנה לנסות לתפור לה משו, למרות שאין לי מושג מה המידות האמיתיות שלה...אבל מצאתי גזרות ברשת
    link

    השבמחק
  12. אוי, אני מכירה את הבובות האלה!
    הן מאד פופולאריות ביפן!

    אבל אם כבר בבובות עסקינן, יש לי בובות להראות לך, את תשתגעי!
    http://dreamofdoll.com/
    אם זה לא יופי ושלמות, אני לא יודעת מה כן...
    רק חבל שהמחירים שלהם כל כך מטורפים /:

    השבמחק
  13. הגריטה18.5.2009, 10:03

    תתחדשי!
    היא מהממת לגמרי!

    השבמחק
  14. תתחדשי.......
    אף פעם אין מספיק ילדות כך שאני מפרגנת לך בכייף ילדות שנייה.......
    ארייה

    השבמחק
  15. היא מדהימה לחלוטין!
    איזה שיער יפה, והתמונות עם העלים הירוקים - מהממות!
    אני תמיד שמחה להוסיף חברות לשגעון, והנה אנחנו כבר שתיים!
    אנחנו חייבות להפגיש ביניהן!
    אני כבר תפרתי לה שמלת welcome, אבל היא שוכבת אצלי עד שהכרטיס יהיה מוכן...

    השבמחק
  16. אילאיל18.5.2009, 22:27

    כפרה עלייך!
    נשיקות!!!!
    ובורור שניפגש :) ברגע שיהיה לה שם ובגדים חחחחח

    השבמחק
  17. תתחדשי - התוודעתי לבובה הזו דרך קורינה שהתלהבה כל פעם מחדש מעוד בובה שקנתה...ואפילו פתחה לה בלוג רק על זה - http://corinne-delis.typepad.com/blythe_blablabla/

    מחכה לראות אילו תוצרים מדהימים תכיני לה - מה שבטוח יהיה צבעוני וכיפי.

    השבמחק