יום שלישי, 28 באפריל 2009

שני קיטים חדשים

אני מנסה לצאת מהמצב הישנוני שנפל עלי בשבועיים האחרונים, מן איבוד מוזה טואטלי שכזה. ת'אמת אני לא ממש מתרגשת, זה בד"כ קורה לי לאחר הבום הגדול של החגים. אבל מכיוון שבהחלט הרבה זמן לא הכנתי שום דבר ראוי לכתוב עליו (אני צריכה להתחיל לכתוב פוסטים ולשמור לימי מצור) החלטתי להכין 2 קיטים חדשים, גם זו יצירה לא?

הקיט הראשון הוא קיט ציפורים, והוא כולל:

קיט ציפורים 

  • אלבום צ'יפבורד עגול
  • 10 דפים מדוגמים
  • 2 סרטים באורך של כחצי מטר כל אחד
  • 3 מסגרות צ'יפבורד
  • 5 פרחי פרימה
  • 2 מדבקות פרחי לבד
  • כפתורי עץ
  • בראדים עגולים
  • 2 נוצות
  • ורד פרימה תלת מימדי
  • תג ציפור
  • תג אביב
  • תג remember me
  • המילה FREE
  • מדבקת קארדסטוק ציפור
  • מדבקת קארדסטוק גזע עץ

ציפורים

ציפורים

ציפורים

ציפורים

ציפורים

הקיט השני הוא קיט תפוח והוא כולל:

תפוח

  • אלבום צ'יפבורד תפוח
  • 10 דפים מדוגמים
  • דף מדבקות תפוחות עם מילים
  • 2 סרטים באורך של כחצי מטר כל אחד
  • 3 פרחי צ'יפבורד עם מסגרות
  • 4 פינצ'ו'צ'י פרח דייזי גדול
  • 10 תגים שונים מניר
  • 5 פרחי משי
  • מבחר כפתורים
  • מבחר בראדים עגולים
  • אבקת נצנצים ירוקה
  • 2 פרחי ניר קלוע
  • המילה HAPPY

תפוח

תפוח

תפוח

תפוח

תפוח

מחיר כל קיט 65 ש"ח והוא כולל את עלות המשלוח בדואר רשום. כדי לקבל את הקיט אנא צרו איתי קשר במייל שלי ililziv@gmail.com

ומתנה קטנה לכבוד החג, לכל קיט שיוזמן אני אוסיף מתנה אגודה קטנה של ניירות, כרטיסי ברכה, מדבקות ועמודי ספרים הכל בסגנון וינטאג'י (Ephemera).

Ephemera

ושני דברים קטנים לפני סיום……ורק בכדי להשוויץ קצת, חייבת להראות לכן תוצר של אחד הקיטים האלה, בחורה מוכשרת בשם יעל, קנתה את הקיט הראשון שפרסמתי (גם הוא היה תפוח) ושלחה לי תמונות של התוצר הסופי, והנה פה כל התמונות.

וגם…כדאי גם לכן לנסות להרשם לבלוג קנדי המשובח הזה של  Passion For Crafts

חג שמח ומנגול טעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה