יום שני, 8 בדצמבר 2008

יום בחיי

זהו השם של הדקו האחרון שקיבלתי בכדי להכין בו עמוד.

האמת....נורא קשה לי עם הדקואים האלה, הם בהחלט מהווים אתגר עבורי. גם הפורמט הכ"כ קטן שלהם, גם הנושאים הכ"כ ספציפיים, וגם תמיד החשש הזה שמרחף שבעל הדקו יאהב את העמוד...בכל זאת..לא נעים.... :-)

אז כמו שאמרתי אתגר.... וזה בהחלט היה אתגר.

לכאורה "יום בחיי" נשמע נושא כ"כ פשוט וקל, אבל כשפישפשתי עם עצמי לא ממש הצלחתי להחליט מה לעשות ואיך לעשות, האם רק להדביק, ולעצב? או גם לכתוב? ומה בכלל אני רוצה להגיד על הנושא? ממש לתאר יום בחיי? או סתם ליצור משהו כללי על החיים שלי?

בקיצור הדקו הזה ישב מעל שבועיים על שולחנ, בוהה בי, ואני בו בחזרה.... אבל היום! נפל לי האסימון והתיישבתי לעבוד. כבר בהתחלה היה ברור לי שמתחשק לי להשתמש בצורת האלבום המיוחדת שיצרה לורי (בעלת הדקו, שהכינה אותו ממעטפות פתוחות) ולא לבטל את המעטפה וסתם להדביק עליה דף אלא לעצב אותה כמעטפת מכתב לכל דבר.

הכנתי את הדף הראשון, אותו הדבקתי על המעטפה, אבל הדבקתי כך שהפתח של המעטפה נשאר פתוח ונוח להכניס לתוכו דף.


ליצירת העמוד השתמשתי בגלויה ששמרתי מאיזו הזמנה לתערוכה, יישנתי אותה מעט עם דיו דיסטראס חום והדבקתי עליה ציור מספר ילדים ישן. את הראבאונים המקסימים שהוספתי חידשתי מקיט מקסים של Red velvet kits club . המדבקות אותיות נרכשו מזמןןןןןןןן בניו יורק וחיכו לתורן :).

לתוך המעטפה הכנתי עמוד נוסף, שבעצם מהווה את תוכן המעטפה המעוצבת שלי. החלטתי לעצב את העמוד בצורת גלויה, המספרת את סיפור היום יום שלי (כמובן שבראש עברו להם כהשראה הספרים הנהדרים של התיכתובת בין גריפין לסאבין).

ליצירת הגלויה השתמשתי בכרטיס ספריה שגם הוא נשלח אלי בקיט חודש נובמבר של Red velvet kits club , את הכרטיס יישנתי בשני צידיו בעזרת דיו דיסטראס חום והחתמתי בחותמת רקע, על הצד אחד שימש לי כגב הגלויה, החתמתי את המילים to וfrom הדבקתי בול והצמדתי סרט פונפונים ירוק מתוק.






בצידה השני של הגלויה,הדבקתי מילים גזורות (מאותו ספר ילדים) המתארות ריסיסי תמונות מהווי היום יום שלי.


כל העבודה על הדקו הזה עשתה לי חשק להכין דקו משלי, ואפילו כבר מצאתי נושא :) בקרוב הפרטים......



3 תגובות:

  1. אנונימי9.12.2008, 18:22

    מה זה דקו ? :-]

    השבמחק
  2. אנונימי4.1.2009, 14:13

    איזה יופי של אלבום!!

    השבמחק
  3. אילאיל
    יש לך עבודות מדהימות, ממש כיף בעיניים! אני חייבת לומר שבהשראתך התחלתי לעבוד עם פימו.
    את מוזמנת להציץ בבלוג שלי:
    http://ayeletyetzirot.blogspot.com/

    איילת

    השבמחק